Barnvagnar iFokus

Barnvagnar

Etikettbarnvagns-tillbehör
Läst 4250 ggr
Exoticas
1

Att synas i Vinter mörkret!

Nu blir det bara mörkare och mörkare för varje dag som går, då är det viktigt att vi syns eftersom att det inte alltid är lätt att se en svart barnvagn i mörkret!

Nummer ett på listan är Reflexer, dem finns i många utföranden.
Det smartaste är nog att köpa reflex tejp och sätta lite överallt på ditt barnvagns chassi. Reflex tejp finns att köpa billigt på vissa ica butiker och även clasohlson! 
Är du rädd om din vagn så funkar det också med helt vanliga reflexer som du hänger på vagnen!

Du kan även köpa små led lampor att hänga på vagnen, dessa finns i många roliga former och färger. Det finns även de som blinkar och de som bara lyser.

Räcker det med en reflex? nej, du bör ha minst en reflex från varje håll du kan bli påkörd!

Vänster sida
Högersida
Fram
Bak
Handtaget

Fäst en reflex på chassits lägsta punkt samt högsta punkt på var sida Och du bör inte glömma att sätta reflex på dig själv så att man ser dig också!

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

ChristineL
0

Vi har reflextejpat chassit, enkelt och smidigt! 👍

Exoticas
0

#1 Jag har reflextejp på mina chassi skydd =)

/Josefin

[MyCassie]
0

Vår vagn har fastsydd reflex på suffletten samt själva sittpåsen eller vad jag ska kalla det. Har även hängt dit tre muminreflexer, ett bak, en på höger och en på vänster sida.

nathaliee
0

Min vagn har också fastsydda reflexer på suffletten och vindskyddet :) ska ta och köpa några gulliga reflexer att hänga också. Man kan aldrig vara för säker. Var kan man köpa det, haha? Aldrig köpt reflexer tidigare :D Helst några gulliga motiv

Exoticas
0

#4 Apoteket har ofta många gulliga reflexer =)

/Josefin

[MyCassie]
0

#3 Coop Forum brukar ha, där köpte vi våra som fanns i flera olika motiv men jag valde mumin eftersom jag är finsk.

leemland
0

Var kan man få tar i såna led-lampor du nämnde? :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Mabrotnosh
2

Jag kommer virka blommor utav reflexgarn och fästa dem med en säkerhetsnål på baksidan på min kronan duo.

Svarttusch
0

Jula har billiga reflexer med lampor i :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Exoticas
0

#8 vart hittar man reflex garn? :)

/Josefin

Mabrotnosh
0

http://www.garnbutik.se Sen är det bara du söker på reflex så dyker det upp. ;)

Exoticas
2

#7 Du kan hitta det på t.ex. clasohlson! =) 

#11 tack =) Nu ska hela släkten få reflexmössor i julklapp hahaha!

/Josefin

Mabrotnosh
0

#12 låter bra det