Retrovagnar!
Här kan du diskutera allt som rör retrovagnar, kanske vill du bara visa upp din retro vagn eller undrar vilken modell du äger? vänd dig hit med alla retro trådar =)
/Exoticas
/Josefin
www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon
Jag har nyligen fått upp ögonen för retrovagnar och hade den enorma turen att snabbtfå tag på en likadan som jag själv satt i som liten bebis på -70 talet. En Emmaljunga spak från -75 (duo med liggdel i mossgrön färg och sittdelen i ärtgrön färg med gul insida. Galon. Är på jakt efte fler vagnar. Har en Emmaljunga sulky från -83 (Kimi) och dottern äger 3 dockvagnar (en -60 tal, en -70 tal och en -80 tal) Så nu är jag på jakt efter en liggvagn från -60 och en liggvagn från -80 Ska bli kul att se om flered samma intresse är med här inne :) Mvh Åsa / Swenglunds
Carpe Diem
#1 HÄrligt att du har hittat dit! Din vagn är riktigt fin, jag själv har inte införskaffat någon retrovagn ännu men det kommer snart =)
/Josefin
Jag har 11 vagnar från sent 80 till tidigt 90 tal och jag älskar dom allihopa!!!
#1 Vad kul att du hittat hit, annars hade jag tänkt tipsa dig :D
/Kusin Malin
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
#6 Gud så snygg den är!!!!
/Josefin
Retro vagnar är ju bara så snygga!
#9 Den var helt underbar! Älskar dom stora hjulen!!
/Josefin
http://www.blocket.se/vasterbotten/Emmaljunga_retrobarnvagn__66_51198761.htm?ca=4&w=2
här finns det en till salu :)
gud så fin den va!!!!
/Josefin