Annons:
Etikett01recensioner
Läst 824 ggr
Exoticas
6/25/13, 11:03 AM

Presentationer!

Under denna grupp kan du skriva en presentation av dig själv, kort eller lång spelar ingen roll! 

/ Exoticas

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Annons:
emmachk
10/14/13, 4:52 PM
#1

Jag heter Emma och är snart 26 år. Bor med min sambo och dotter i Luleå, norrbotten. Min dotter är 19 månader och har nyligen börjat dagis. Just nu är jag inne på min fjärde (!) barnvagn som jag ska hämta hem imorgon. Anledningen till att jag hunnit byta så många gånger redan beror mest på att jag inte har hittat rätt.

Första vagnen var en begagnad Emmaljunga City Cross, årsmodell 2010. Den var bra när vi använde citykorgen men jag märkte snabbt att den kändes stor och klumpig, speciellt när man skulle gå på stan i affärer osv. Annars var det en suverän sovvagn och hade bra fjädring. 

Andra vagnen var en Emmaljunga Scooter 2.0. PP Black/Pink. Köpte den som ny och jag älskade dess utseende. Tyckte även om att den var så mycket mindre än crossen. Mycket lättare att ta med sig i affärer osv. Men jag tröttnade till slut på att ha fyra hjul. Svårstyrt och däcken gick trögt i snön.

Tredje vagnen blev en billigare trehjuling från märket 2ME (San Fransisco). Vi köpte den som ny (på rea) och har varit rätt nöjda med den men den har verkligen inte varit super i varken utseende eller funktionsmässigt. Har hunnit ha den över sommaren tills vi läste att Konsumentverket ville avbryta försäljningen och återkalla vagnen pga säkerhetsbrister så det är vad vi fått göra nu. 

Min fjärde vagn blir nog mest troligt en Urban Jungle Mountain Buggy från 2009 som jag ska hämta hem imorgon! Så nu hoppas jag verkligen att jag har hittat rätt!! 😃

Upp till toppen
Annons: