Annons:
Etikett02allmänt
Läst 837 ggr
Exoticas
2013-10-14 09:37

Vilken vagn är den ultimata vagnen?

Vilken vagn är den vagn du vart mest nöjd med av de vagnar du haft? skriv gärna vilka vagnar du haft också!

Själv är jag jätte nöjd med min Bugaboo Donkey, men känner att jag skulle behöva komplettera med en Bugaboo buffalo eller cam ("bara för att") Har även en Brio Nova och en Brio kombi, älskar brio combin för att liggdelen är så stor och novan för det otroliga gunget vagnen har!

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Annons:
Svarttusch
2013-10-14 09:50
#1

Jag tror inte det finns en "ultimat" vagn, alla vagnar har fördelar och nackdelar och av olika anledningar har man dem vid olika tillfällen. T. ex är min babytravel milano den bästa för oss just nu, den blir liten när man fäller ihop den, den har rörliga framhjul och den är lätt. Däremot kommer den inte vara den ultimata i vinter med största sannolikhet. Då kommer vi antagligen använda vår Brio sitty men den har sina nackdelar t. ex att det inte är höjbart handtag. Jag skulle inte vilja vara utan en enda av mina tre vagnar.

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Exoticas
2013-10-14 09:56
#2

#1 Jag har inte hittat några direkta nackdelar på min bb Donkey ännu.
Det är helt nödvändigt med vagnar för alla tillfällen men jag känner mig ganska nöjd, trots det så kommer det flytta in fler vagnar så fort jag hittar det jag söker =)

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Svarttusch
2013-10-14 10:08
#3

#2 Kan tänka mig den är bra, jag har dock inte ens sneglat åt den för jag har inte råd med den :P

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Exoticas
2013-10-14 10:11
#4

#3 Jag köpte min begagnad men i ny skick  =) (fd ägare hade använd den ca 1månad)

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Upp till toppen
Annons: