Annons:
Etikett02allmänt
Läst 840 ggr
Mabrotnosh
2013-10-24 08:05

noll koll

Jag har verkligen noll koll. Har en emmaljunga nitro city med quadrolift i sittdelen. Idag skulle jag vilja gå en promenad med det blåser så. Hur ska jag göra? Ska jag använda footsack för sitt stänga ute blåsten eller räcker det med locket på quadroliften? Sen har min quadrolift sån där pälsdyna behöver vi något mer i vagnen under riktigt kalla dagar eller räcker det med quadroliften och en fleeceoverall eller en lite tjockare overall? Jag hade inte varit så förvirrad om jag inte hade två totalt olika vagnar. Har en kronan duo och så emmaljungan med quadrolift.

Annons:
Exoticas
2013-10-25 20:41
#1

I dagens läge har jag min 7 veckors dotter i liggdelen på min bugaboo donkey. Fleece filt i botten och en lite tjockare fleece overall på henne.

I vinter kommer hon att ha en tunnare åkpåse och en fodrad fleece overall eventuellt att man fyller ut med filtar. 

I vagnen blir det oftast väldigt vindstilla eftersom att suffletten skyddar en hel del så jag hade kört på quadroliften och nöjt mig med locket eventuellt någon filt men det känner du om du stoppar ned handen i vagnen efter ett tag =)

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Upp till toppen
Annons: