Annons:
Etikett02allmänt
Läst 2590 ggr
Exoticas
2013-10-26 20:40

Bäst vagn i vinter snö!

Jag har endast kört en vagn vintertid, viper 4s. Tack vare de små svängbara hjulen så är den jätte dålig i snö. I år rullar en bugaboo Donkey framför mig! 

Vilken vagn rullar bäst i snö enligt dig? =)

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Annons:
Svarttusch
2013-11-13 22:29
#1

Jag har testat tre vagnar i snö. Dels en Brio Happy, en Brio Sitty och en babyjogger citymini. Den absolut bästa enligt mig var happyn. Den har förvisso fasta hjul, men hjulen var breda och vagnen lätt så det rullade på väldigt bra. Näst bäst är Brio Sitty, det enda negativa med min i alla fall var att hjulen var otroligt smala. Babyjoggern kommer aldrig någonsin rulla i snö, då lär jag barnen svordomar ;)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

ChristineL
2013-11-14 17:49
#2

Jag ser fram emot att få köra vår vagn i snö, vi har bara en att välja på :P Det är en Emmaljunga Edge Duo S, så framhjulen är sväng bara men går att sätta fast. har hittils inte haft problem när jag kört med hjulen fastställda.

Exoticas
2013-11-17 04:29
#3

Hoppas att donkeyn klarar snön bra :) annars får jag använda min brio nova för att ta mig ut i vinter!

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Mabrotnosh
2013-11-17 06:31
#4

Kommer köra runt med en kronan i vinter. Den tror jag mycket på pga däcken. Annars när det är plogat får man väl ta en lyx sväng med emmaljunga nitro

Upp till toppen
Annons: